آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»بازارکار و سرمایه»استخدام مدرس»جذب مدرس، معلم و دانشجو در کل کشور
جذب مدرس، معلم و دانشجو در کل کشور-pic1

جذب مدرس، معلم و دانشجو در کل کشور

جذب مدرس در سراسر کشور - از تمامی مدرسین گرامی در سراسر شکور دعوت می شود به منظور ثبت آگهی تدریس و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی به وب سایت ایران مدرس مراجعه نمایند. بعد از مراجعه به سایت www.iranmodares.com فرم عضویت در سایت را تکمیل نموده و آگهی تدریس خود را به صورت رایگان ثبت کنید.

جذب دانشجو در کل کشور - از تمامی دانشجویان رشته های مختلف در سراسر کشور دعوت می شود جهت عضویت در بزرگترین سایت تدریس ایران و ثبت آگهی تدریس در آن به وب سایت www.iranmodares.com مراجعه نمایند.
دانشجویان می توانند به عنوان یک کار پاره وقت و نیمه وقت به کار تدریس خصوصی بپردازند. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس به صورت مستقیم می توانید با متقاضیان تدریس در ارتباط باشید.
کار تدریس به دلیل انعطاف زمانی ای که دارد و همچنین به دلیل درآمد نسبتا خوب آن می تواند گزینه مناسبی برای دانشجویان باشد.

جذب معلم و دبیر - از معلمان و دبیران گرامی در تمامی زمینه ها و رشته ها که در حال حاضر به کار تدریس مشغول بوده و تمایل دارند به فعالیت در زمینه تدریس خصوصی بپردازند دعوت می شود به وب سایت ایران مدرس مراجعه نمایند.
با ثبت آگهی تدریس به صورت رایگان در ایران مدرس می توانید به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط باشید.

دعوت به همکاری تدریس پاره وقت و نیمه وقت - اگر به کار تدریس و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی علاقه دارید، به بزرگترین سایت تدریس ایران مراجعه کنید.
اگر علاقه مند هستید شاگردهای بیشتری جذب نموده و از کار تدریس درآمد کسب نمائید، آگهی تدریس خود را در وب سایت www.iranmodares.com ثبت کنید.
وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین وب سایت تدریس ایران بوده و بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید روزانه ایران مدرس در حدود 15000 بوده و در ایام امتحانات به 20000 تا 25000 افزایش می یابد.
با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس می توانید به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط باشید. کار تدریس خصوصی را به صورت پاره وقت و تمام وقت می توانید انجام دهید.


آگهی دهنده: ایران مدرس
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - استخدام مدرس در تهران
آدرس: کل کشور
به روز شده در:۱۳۹۸/۹/۲۱
بازدید: 2851 بار
ایمیل: